مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-01اقتصادي

تولید کلاف گرم در فولاد مبارکه 11.7 درصد رشد کرد


پایگاه اطلاع رسانی مجتمع فولاد مبارکه روز یکشنبه به نقل ازمدیر مجتمع فولاد سبا این مجتمع اعلام کرد: تولید سال گذشته این مجتمع ، یک میلیون و 194 هزار و 600 تن بوده که رکورد جدید برغم محدودیت های زیاد در تأمین مواد اولیه، قطعات و متریال مصرفی باکیفیت در کلیه خطوط تولید به دست آمد.

مصطفی عطایی پور بیان کرد: حدود 80 درصد از این تولید مربوط به ورق های ضخامت 2 میلی متر با کیفیت مطلوب است که به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تأمین حداکثری مواد اولیه و قطعات، بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته گری و نورد گرم و همچنین از کاهش توقف های اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده در این مجتمع، از مهمترین دلایل ثبت این رکورد است.

مدیر مجتمع فولاد سبا از آماده سازی فعالیت های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته گری و همچنین از آماده سازی عملیات نصب قفسه هفتم نورد گرم سبا در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد در ادامه این روند موفقیت آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کلاف گرم در فولاد مبارکه 11.7 درصد رشد کرد

تولید کلاف گرم در فولاد مبارکه 11.7 درصد رشد کرد